Em presento: El meu bloc al blogger

Carregat el dilluns, de juny 30, 2008, dins ,

La meva idea dels blocs, o l'ús que jo en faig, és tenir a mà allò que en un moment donat pot ser-me útil i que a més a més pot ser-ho a l'altra gent. És per això que tinc un bloc de caire científic, una mica abandonat ara mateix, i també un bloc de cançons infantils.

Bé, ja que aquest bloc l'he creat a partir del curs de formació web 2.0: tractament de la imatge, el video i el so (www.iearn.cat) de moment està en proves, però potser en un futur servirà per anar-hi posant cosetes relacionades amb aquest tema...

| edit post

0 Reply to "Em presento: El meu bloc al blogger"

  • Publica un comentari a l'entrada

    Si tens alguna suggerència, dubte o simplement vols deixar rastre del teu pas per aquí pots deixar el teu missatge.
    Moltes gràcies per contribuir en la millora del bloc.
    Ciència i Tecnologies